♥ Dag 20 – Den här månaden.

Vart har den här månaden tagit vägen? Det känns som att det var igår som jag började på praktiken och det var den  31 oktober! Och nästa vecka är min sista vecka!!
Ja lite om den här månaden då, även om det känns som att tiden bara har sprungit förbi så har jag hunnit en hel del.
Jag har, som jag nämnde tidigare, börjat praktik och jag trivs riktigt bra där. Synd bara att det snart är slut när man börjar komma in i alla rutinerna.
Sen så har jag och Robert varit duktiga och rensat en massa äckliga förråd här uppe och för det får vi gratis hyra i 3 månader!!
Sen har jag även fixat om lite här hemma och imorgon blir det mer av det då julgrejerna ska fram :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0