♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Ja det här var en konstig rubrik tycker jag, min favoritfödelsedag. Kan man ha en favoritfödelsedag?
Men om jag nu ska välja vilka födelsedagar som var mina favoriter så var det när jag var liten och vi fortfarande bodde i vårat hus, mamma och pappa hade gjort i ordning ladugården/garaget så att man kunde bo där och på övervåningen så hade vi ett jätte stort rum och där uppe brukade vi vara när jag fyllde år.
Ett år fick jag en tårta som såg ut som en kanin med vit och rosa grädde på, en riktigt söt tårta som pappa gjort.
Här är en bild från ett födelsedagsfirande där uppe, tyvärr så kan man inte ser hur stort rummet är på den här bilden, men det är i alla fall jag som fyller 4 år, min storebror Anders och en av våra grannar.
Jag hade ingen bild på kanintårtan på datorn men får fixa det till någon annan gång.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0