♥ Dag 17 – Mitt favoritminne

Jag har så många roliga minnen så det är svårt att bara ha ett favoritminne men skriver om det som först poppar upp i skallen just nu och det är två roliga händelser med min kompis S.

Jag var med S och hennes kille och badade en sommar och helt plötsligt fick vi för oss att lura honom. Så vi sa att vi skulle gå på toa men när han vände sig om så sprang vi och gömde oss bakom toan och sedan sprang vi bakom oklädningsrummen och sen la vi oss ner i sanden och kollade på honom när han snällt stod kvar och väntade utanför toan hur länge som helst xD Fan vad vi skrattade åt honom. Men det som var mindre roligt var all sand som hamnade överallt.

Det andra minnet är när jag och S for till samma badställe fast sent på kvällen, tror inte att vi badade nånting då men grillade gjorde vi. Nu är ju inte vi som alla andra så vi grillade inte korv eller något annat som är vanligt att grilla utan vi grillade muffins och nötter. Ja man tar ju vad man har, men så gott blev det faktiskt inte. Muffinsen blev mycket godare än nötterna för dom blev riktigt äckliga! xD

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0