♥ Dag 16 – Min första kyss

Jag har inte så mycket minne av min första kyss, mer än att den var totalt värdelös och jag vet inte ens om jag vill kalla den min första kyss.
Så tar min första med Robert istället för det är faktiskt en ganska komisk händelse.
Det började med att jag och min kompis åkte buss, jag skulle hem till Åsele och hon hem till Bjurholm, men innan vi kom till Bjurholm så sa hon att jag var tvungen att hjälpa henne med en sak och det var att hon skulle få ciggaretter av Robert (som jag inte kände då men hade träffat några gånger) och för att hon skulle få det så hade hon lovat att han skule få ge mig en puss.
Efter lite övertalning så gick jag med på det, gick ut ur bussen, gav han en puss framför alla stirrande människor och sedan gick jag in och satte mig igen innan bussen åkte iväg till Åsele utan mig.
Sen var det inte mer med det.

Våran andra är också ganska rolig, efter att ha umgåtts med min kompis en hel helg och dessutom lärt känna Robert bättre så ville han skjutsa mig till Vännäs på söndagen eftersom jag skulle vara här i en vecka.
Han frågade när han släppte av mig om vi kunde träffas senare på kvällen och det gjorde vi och efter att ha åkt runt i hans bil några timmar så skulle han lämna av mig hemma men förväntade sig att jag skulle pussa honom och jag satt och var nervös och drog ut på det i flera timmar så där satt vi som två fån, men det var även den händelsen som gjorde att vi blev tillsammans <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0