♥ Dag 13 – Den här veckan

Hade ju tajmat in det här inlägget precis så att jag skulle skriva det på söndagen så att jag kunde berätta om hela veckan som gått, men så glömde jag totalt bort det när jag kom hem igår.
Så just nu låtsas jag att det är söndag idag och skriver både dag 13 och dag 14 idag :P

Måndag: Var meningen att jag skulle ha praktik men mådde inte så bra så stannade hemma och tog det lugnt istället.
Tisdag: Fortfarande sjuk men blev bättre under dagen, så på kvällen började vi rensa i några förråd på vinden, vi ska få betalt för jobbet sedan när vi är klara.
Onsdag: Praktik till klockan 15.00 och for ut och åt tillsammans med Robert och en kompis till oss. Sedan på kvällen så var jag duktig och rensade lite av all våran tvätt i tvättstugan.
Torsdag: Var ledig och förkyld, tog det så lugnt som jag bara kunde fram tills klockan 15.00 då gick jag upp på vinden och fixade och sedan körde vi ett lass till tippen.
Fredag: Satt med en läxa hela dagen sen praktik från 15-21. På kvällen när jag kom hem var det fest här men den varade inte så länge.
Och när alla for blev jag sittandes vid datan och beställde hem lite saker från ellos och jotex :) Bilder kommer sen.
Lördag: Praktik 8-20, var jätte trött när jag kom hem men ändå bestämde jag och Robert oss för att sitta i soffan och mysa till polisskolan 6. Det slutade med att jag somnade men sen vaknade jag till och bara en stund senare somnade Robert. Sa åt honom att vi lika gärna kunde gå och lägga oss om vi sov mer än vad vi såg på filmen.
Söndag: Praktik 9-21, ringde och pratade lite med pappa eftersom det var fars dag och åt även middag från frasses med Robert när jag hade rast :P
Kunde inte somna förrän sent inatt men det gjorde inte så mycket för idag är jag ledig så det blev sovmorgon.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0