Redo för jul

Nu är jag redo för julafton, har fått både kläder och halsband som jag skickat efter och det enda som fattas just nu är ett par leggings eller strumpbyxor men det ska jag köpa på fredag innan vi åker.
Nu börjar jag längta till all den goda julmaten, förstår mig inte på dom som redan har ätit en massa julmat, jag kan äta det högst två gånger på ett år och sedan är jag less så sparar det till julafton för man vill ju inte bli less på det innan dagen då man ska äta julmat, och julmat i massor kommer det bli om jag känner min "svärfar" rätt!

Klänningen har jag köpt på bonprix för 199kr och halsbandet hitta jag på tradera för 1kr! Fast det tog lite tid innan jag fick det eftersom det skickades från Kina, men fick det ju innan jul så då spelar det ingen roll :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0