Nästa vecka är det julafton

Sitter och funderar på vart den senaste månaden har tagit vägen, eller ännu bättre vart har det senaste året tagit vägen? Var det inte nyss jul?
Känner mig lite stressad över att dagarna går så fort men är glad att jag slipper tänka på julmat och sånt eftersom vi kommer fira julen hos Roberts pappa i år igen och han har redan fixat allt som behövs.

Men har i alla fall beställt kläderna som vi ska ha på oss på julafton och får hoppas att dom passar, var lite osäker på storleken på skjortan till Robert, men passar den inte får han ha på sig nått annat. Det är värre om klänningen till mig inte skulle passa för jag har verkligen ingenting att ha på mig.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0