Lite seg update

Är mycket seg på att uppdatera men eftersom jag inte kan sova så kan jag ju passa på att göra det nu.

Hade en trevlig jul även om den inte blev som jag hade tänkt mig, trodde att jag skulle få slippa laga maten och städa men blev så rastlös av att bara sitta så gjorde allt. Och hade det inte varit för mig så hade vi nog inte fått mat förrän mitt i natten.
En del av julbordet, blev kanske dubbelt så mycket innan det var klart.
Novas och Torgnys julklappar, dom fick även en till men den hann jag inte fota.
3 minuter senare så var Novas julklapp slut
Men Torgny var inte lika snabb
Blomma som jag fick i julklapp, kan inte garantera att den kommer att leva länge men den är fin än så länge :P
Julaftonskvällen avslutades med kortspel, likör 43+mjölk och godis med älsklingen och efter det blev det film. Tyvärr blev det ingen god natts sömn eftersom en person envisades med att banka på ytterdörren och skrika, är glad att vi inte släppte in den här personen får då hade det blivit ännu värre.

Dom senaste dagarna har det inte hänt ett skit, har mest suttit och glott på en massa film med Robert och har även hunnit färga hans hår, rött! Inte min idé men söt blev han trots att han ser ut som en jordgubbe för tillfället, men han är min jordgubbe! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0