♥ Dag 28 – Det här saknar jag

Jag saknar:
* Alla promenader med S då vi kunde vara ute och gå i flera timmar och prata om allt mellan himmel och jord.
* Eftermiddagarna hemma hos mig efter skolan med T & B då vi lyssnade på "bra" musik och fikade.
* Alla bilfärder med Robert.
* Mina syskon som är utspridda lite överallt i Sverige.
* Alla knäppa och galna stunder som jag har upplevt med alla personer som står/har stått mig nära, det är stunder som jag aldrig kommer att glömma.

Det är väldigt mycket jag saknar och skulle kunna sitta och skriva resten av dagen om alla underbara minnen, personer och stunder som jag skulle vilja tillbaka till. Men då skulle detta inlägg bara bli jobbigt att läsa och samtidigt svårt att förstå eftersom man måste varit med för att förstå vissa tokiga grejer.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0