Shopping

I fredags var jag och handlade lite med lillebror och gjorde en del fynd. Bland annat 5 stycken tröjor för 49kr styck och lite annat som var på halva rea priset. Sen så hittade jag även ett par fina vita skor :)
Hundarna fick även en massa smått och gott.
Hade lagt ut bilder om det inte vore så att kameran är ur funktion för tillfälllet.
Köpte också en mediaspelare som jag tyvärr måste lämna igen då det är något fel på den, men hoppas på att få en ny istället för pengarna tillbaka eftersom jag velat ha en sådan jätte länge. Så ska dit idag och höra vad dom säger om det.

Sen träffade jag även en kompis som jag inte har träffat på jätte länge och trots att vi spenderade flera timmar tillsammans med att prata om allt mellan himmel och jord så känns det som att vi har en massa mer att prata om så ska ta någon dag och åka och hälsa på henne :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0