Paket :)

Igår fick jag ett paket som jag beställt från ellos. Var en grå jacka för 39kr som jag tycker var värd priset och den blir jätte bra att ha i stugan. Beställde även ett par jeans leggings som var en kort modell, vilket jag inte tänkte på när jag beställde dom. Ska nog ta och klippa bort en bit och sy upp dom vilket kommer se mycket bättre ut på mig än att dom ska sluta 1 dm ovanför foten och se ut som ett par vanliga byxor som är för korta.
Och den sista saken var ett spel till älsklingen, ett fiskespel eftersom han är tokig i fiske och han måste ju ha nånting att göra i vinter medan han väntar på nästa års fiske :)
Nu väntar jag bara på att paket nummer 2 ska komma då allt inte fick plats i ett paket. Det sista jag väntar på är en DVD så hoppas att den kommer idag.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0