En kväll på stan

Igår eftermiddag for vi in till stan för att lämna in min mediaspelare eftersom jag trodde att det var glapp i den, men hade tur och fick veta att det bara var jag som var klantig och inte tryckt fast hörlurarna ordentligt. Men är glad att jag slapp lämna iväg den.
Sen köpte älsklingen lite fiskegrejer inför helgens lilla tripp till Åsele och han köpte även en djuprigg så nu hoppas jag att det är som han säger och att hans fiskeutrustning är komplett, men de kommer alltid komma ut något nytt och intressant som han kommer vilja köpa. Men så är det väl med allt egentligen.
Sen missade vi även bussen och fick vänta ett bra tag på nästa, men det gjorde inte så mycket för vi hade det ganska mysigt i stan.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0