Då var man 20år då!

I lördags så fyllde jag 20år och blev firad av nära och kära men hade däremot inget roligt uppvaknande. Förutom att jag var tvungen att gå upp tidigt så vaknade jag av att en hund satte sig i sängen och pinkade (inte våran hund).
Och trodde att det skulle bli lite mer fart under kvällen istället för att vi bara skulle sitta hemma och glo på film.
Men nu så här i efterhand så tycker jag att dagen var rätt så mysig i alla fall. Och fick en jätte fin och supergod tårta av brorsans tjej :)
Älsklingen köpte även en liten båt i lördags som vi var ute och rodde med längs älven så vi satt ju inte bara inne och ugglade.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0