Hade gärna varit rik idag! :/

Har nu i två dagar suttit och kollat babyrumsinspiration. Är så enormt sugen på att göra Caspers rum fint och mysigt. 
Det är iofs en väldigt dålig planlösning där och hade varit toppen om vi fått alkoven intill också så att han kunde ha en mys-/läshörna, pyssel, leksaker eller nå annat där inne.
För just nu har han inte ens en säng därinne och måste säga att golvytan är bra liten ändå.

Har verkligen plöjt mig igenom bilder från Google och pinterest!
Allt från bilder på barnrum till DIY-Grejer att göra. 
Och nu då jag egentligen borde sova hamnade jag av en slump på ullareds blogg och klickade såklart in mig bland babygrejerna. 
Det är stunder som denna jag önskar att pengar kunde ramla från himlen. Så mycket som passar stilen jag är ute efter och speciellt tavellisterna man ställer böcker på med texten: Det var en gång...
Pratade med Robert senast ikväll om att sätta upp några sådana i Caspers rum och ha hans böcker på men då bara vanliga vita. Dessa var sötare!

Tänk om Ullared bara kunnat ligga en aning närmare eller om jag varit lite rikare eller att jag sparat pengar från och med dagen jag föddes för just den här stunden...
Får se om jag hittar nått på dollarstore senare i veckan istället. Även om det smartaste hade varit att måla om de otroligt fula väggarna först.

Försökte ladda upp en bild som visar väggarnas färg men kan som vanligt inte ladda upp bilder från telefonen...




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0