Gratis mensvärk någon?

Idag ger jag bort mensvärk gratis till den som är intresserad. Ingen? 
Nåja är bara att hålla ut. Som tur är så sover Casper än, han somnade om efter blöjbyte och välling, så jag kan fixa lite i lugn och ro samt vila mellan varven.
 
Måste ändå säga att det blivit bättre med mensvärken genom åren och faktiskt bättre sedan Casper föddes. Minns i 16 års åldern när jag hade ont i 4-5 dagar och det enda som hjälpte var värme, inte ens värktabletterna på recept hade någon verkan. 
Gick till slut så långt att jag bad om att få kolla om jag hade endometrios men tog sedan flera år innan jag fick det då läkarna hela tiden tycktes komma fram till att unga som mig inte kan ha det, där hör man hur lite koll de jag  varit hos haft.
Hade i alla fall inte det utan har väl bara haft otur. Finns ju det som har det värre och vissa som har lindrigare. 
 
Idag är det i alla fall inte så roligt. Men har jag tur så är det bara idag som det kommer vara sähär. Ryggen är värst just nu och jag hoppas att jag inte får ont hela vägen runt om som jag brukar få.
I lägen som denna är det inte roligt att vara tjej må jag säga. 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0