Måndag 10/9 2012

Idag så har man mest suttit och latat sig känns det som. Är lite tomt här hemma och Nova har mest bara sovit så hon har inte varit mycket till sällskap.
Men har i alla fall varit duktig och varit upp på arbetsförmedligen och skrivit in mig på jobbgarantin och ska även söka som vikare och timarbetare inom vården här i Vännäs. 
 


 
Nu sitter jag och kollar på fina gardiner, påslakanset och andra saker som jag vill ha i sovrummet sedan då vi tapetserat därinne. Lite tidigt kanske med tanke på att vi inte ens valt tapeter ännu.
Min lillebror står för tillfället och river tapet därinne så kanske ska gå och hjälpa honom istället för att sitta här och lata mig :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0