Inte så pigg

Känner mig inte pigg idag, har ont i halsen, nästäppa (men som vanligt bara på ena sidan av någon anledning), öronvärk och har nyst minst 100 gånger sedan jag klev upp imorse och sedan får man glömma hostan.
Trots det känner jag mig inte riktigt sjuk, kanske för att jag har lite aptit, orkar göra lite saker i alla fall och viktigast av allt har ingen feber ännu även om det kändes som det igår kväll.
 
Ska väl i alla fall se om jag kanske kan gå och köpa lite honung och sedan drick lite citron- och ingefärste och hoppas på att det lindrar lite i alla fall.
 
 


 
Sedan blir det att fortsätta med städningen här hemma, dammsuga, skura och rensa i sovrummet står på schemat idag. Så mycket mer tror jag inte att jag orkar göra.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0