Helgen

Ja då var ännu en helg över och nu är det väl bara att invänta nästa helg. Låter som att vi ska till stugan i helgen och vinterförvara lite grand och fixa där.
 
Men åter till den här helgen. I fredags så for vi och fiskade efter Robert slutat eller Robert och Sören fiskade medan jag satt och läste och kastade pinnar till Nova (det dummaste man kan göra för sen ger hon sig inte).
Efter fisketuren blev det en sväng till Roberts mamma innan vi for hem.
 
Sen när vi kommer hem så märker jag att Mellis kräkts på toa golvet, massa hår med en massa vita ringar i som visade sig vara mask. Önskar att det bara var på toan som hon hade kräkts men hittade även i sängen och vitrinskåpet.
Men nu är hon avmaskad och har inte kräkts något mer.
 
 
(Bild: Google)
 
Sen på lördagen så blev det att städa lite i Roberts fiskerum i källaren. (Han städade, jag var mest i tvättstugan).
Efter det blev det en sväng till apoteket med mamma för att handla lite, bland annat maskmedlet till djuren. Efter det en sväng till djuraffären där mamma var snäll och köpte ett nytt koppel till Nova. Och innan man for hem så blev det en sväng till secondhand.
 
Sedan for min tråkiga pojkvän på fest i Bjurholm medan jag stannade hemma och hade tråkigt. Så mamma bjöd mig på pizza och sedan följde jag med Daniel hem till dom och satt där och degade vid datorn tills 1 på natten innan jag gick hem och kollade på film tills ungefär 6 på morgonen.
 
Igår så blev det en massa slappande till ungefär 16.00 då var det dags för en lång promenad i skogen. Var ganska mysigt trots att jag var lite fjantig av mig, vill inte träffa en björn medan man är ute och promenerar.
Sedan när vi kom hem från skogen så blev det en sväng på frasses.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0