En helg i stugan

Ja då har man varit i stugan hela helgen, eller vi är ju fortfarande här men vi väntar på skjutsen hemåt.  Det har då inte blivit mycket gjort här i helgen men trots det har dagarna gått relativt fort. Kanske för att vi somnat väldigt tidigt på kvällarna. Men finns inte så mycket att göra på en ö mitt ute i ingenstans när det blivit mörkt ute.
Vi har även Erik och Mats (Roberts pappa och hans kompis) på besök här i helgen.
 
Nu håller Robert på vinterförvara lite och jag sitter bara här och latar mig, men ska snart börja städa inne i stugan så även jag får något gjort innan vi ska fara härifrån.
 


 
Sedan sålde vi även den sista hundvalpen igår, kändes lite vemodigt att lämna ifrån sig henne trots att jag vet att hon kommer få ett jättebra hem.
Kanske för att man blivit så fäst vid henne då man fått ha henne för sig själv i en vecka längre än de andra valparna.
Och idag ska även Torgny flytta, inte permanent men han ska vara hos Mats i 2 veckor till att börja med medan vi ska tapetsera om hemma.
 
 


lilla Kakan tillsammans med mammas kattunge Skorpan ♥
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0