Grattis till vinsten älskling!

Idag stod fisketävling på schemat för Roberts del, men jag och Casper stannade hemma den här gången. När Casper blir lite äldre så kommer vi alla att kunna fara men medan han är liten, och gillar att sova ett antal timmar mitt på dagen, så får vi hålla oss hemma. Eller i alla fall på landbacken som svärfar alltid säger. 
Visst kan han sova i båten men gånger när det är tävling så är det rätt osmidigt. Dessutom fick jag ju passa på att jobba litegrand. 
Hur som helst så var det inte det jag skulle skriva om utan jag ville mest bara skryta lite om att min älskade pojkvän lyckades komma på andra plats av 31 startade båtar. 2500 kr rikare blev han och hans fiskekompis av den placeringen även om de bara var 85 gram ifrån att vinna första platsen som då skulle ha gett 5000kr!
Hade dessutom 9 båtar till startat så hade dessa vinstsummor dubblats. Men 2500 är inte fy skam må jag säga.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0