Temainlägg?

Jag har en liten förkärlek till temainlägg, även om jag aldrig kom igång med de där 30 inläggen som jag skulle skriva i december, så började i redan i somras tänka ut temainlägg för i år och kom på en plan.
För er som inte vet så finns det en sida som heter Temadagar.se. Alla har vi väl hört talas om de nya dagarna, kladdkakans-, kanelbullens-, internationella pizzadagen etc etc. 
Jag hamnade på den här sidan av en slump för ett par år sedan och tyckte att den var intressant och rolig. I somras när jag satt och läste upp några för mig storebror så väcktes tanken om att kanske ha dessa som temainlägg på min blogg, endast för roligt. 
Tanken är att skriva lite om de dagar som jag tycker verkar roliga/mest intressanta och det kan handla om allt från egna berättelser till att jag kanske bakar något i lchf-stuk på den dagens tema, nu när vi kommer köra på det ett tag framöver.
Självklart kommer jag både att skriva ut och tagga Temadagar.se som källa för de dagarna jag skriver dessa inlägg. 
Så då är det väl bara att sätta igång då!
 
(Bilden kommer från temadagar.se)
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0