Tack för att du kom, men du kom för sent!

Hela dagen idag har jag varit som en zombie! Visst brukar jag vara trött då och då men idag har det varit extremt! Redan när jag slog upp ögonen imorse kände jag att idag kommer bli en trött dag!
Hela huvudet kändes som att det var proppat med bomull eller fyllt med skumgummi och har gått med mörka ringar under ögonen precis hela dagen. 
Det enda som jag kan jämföra det med måste vara tröttheten som dyker upp efter att du varit vaken ett dygn och börjar närma dig kvällen på andra dagen. När det känns som att hela kroppen förbereder sig på att få sova men huvudet kämpar för att vara vaken en liten stund till. 
Så bestämde mig imorse, och har tänkt så hela dagen, att gå och lägga mig senast 23.00.  Klockan är nu 23.32 så det gick ju bra...
Att jag dessutom började piggna till för ett par timmar sedan gjorde inte saken bättre, förutom då att jag faktiskt fick lite energi till att göra saker här hemma. Och trots att jag redan nu börjar känna mig lite småseg igen så vet jag inte om det är lönt att gå och lägga sig redan nu. Kanske lyckas jag få lite mer gjort om jag stannar vaken en stund till istället för att ligga och vrida och vända på mig i sängen när jag vet att jag inte kommer somna direkt.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0