Egentid

Casper må vara otroligt snäll och lugn, förutom idag då när han haft överskottsenergi (mest troligt efter att ha legat hemma och varit sjuk i en vecka), men trots det så är det så skönt att få lite egentid på kvällarna, även om det bara är en kortare stund. 
Idag har jag skrivit ikapp i Caspers dagbok, jepp gör en dagbok till lillkillen så att han får läsa om sina hyss, påhitt, vad han lärt sig eller gjort under dagen. Hur mycket han kommer att uppskatta det när han blir äldre återstår att se.
Om den här dagen kan jag tillägga att han, när vi följde med Robert till diabetessköterskan, lyckades starta ett patientlarm på toaletten efter att ha fått blöjan bytt. Fick inte av det förbannade larmet heller och tre(!) personer ur personalen kom bokstavligen springande genom korridoren!
Jaja, sådant man får räkna med när man har ett nyfiket barn och nyfikenhet ska man inte tala illa om har jag hört.
 
Men funderar ändå på att gå och lägga mig snart och lyssna på lite ljudbok eller pod. Trots att jag och Casper klivit upp 10-11 hela veckan, skäms nästan över att säga det, så känner jag mig redan nu slö.
Skyller på vädret. Var -23 grader när jag gick till mitt möte idag och nu är vi nere på -25.5. Så inget vidare promenadväder precis, även om jag tror att Casper tyckte att det var jobbigare att klä på sig alla kläder än att ligga inbäddad under en mysig filt i vagnen.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0