7 januari: Temadagens dag

Första veckan på det nya året har gått och idag är det temadagens dag! Har kommit ikapp de dagar/inlägg som jag vill skriva om så får se hur länge det håller i sig. 
Ska försöka att skriva lite i förväg och sedan ställa in när jag vill att inläggen ska publiceras de gånger som jag vet att jag inte kommer att vara hemma. Visst, det hade säkert fungerat lika bra att skriva på Bloggappen men jag gillade aldrig riktigt den så tog bort den. 
Sedan kan jag ju inte förneka att jag är en person som hellre skriver på en dator än med telefonen, och det gäller inte bara blogginlägg utan även facebookstatusuppdateringar, mejl, meddelande på messenger etc etc. 
Inte för att jag på något vis är oteknisk utan för att jag skriver 100 gånger snabbare med ett tangentbord.
 
Än så länge har jag tyckt om att skriva de här temainläggen och har lärt mig en hel del. Säger alltid till Robert att man ska försöka lära sig något nytt varje dag så har de senaste veckorna försökt lära han några nya saker. Tänkte faktiskt ha det som inlägg, dagens lärdom, men det får bli nästa år om jag fortfarande känner för det. 
 
 
Temadagar.se

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0