Jag borde verkligen sova, men...

...inte så lätt då man fastnar med annat. Planen var faktiskt att bara se en film och sen sova och eftersom jag startade filmen vid 20.30 så tänkte jag att det då kommer bli lämplig tid att sova efteråt. Men så blev det ju inte eftersom jag fortfarande sitter här.
Anledningen? Filmen laggade så fick pausa hela tiden men ville se klart. Det drog därför ut på tiden.
Efter att den slutat blev jag sugen på att kolla upp det där erbjudandet om gratis fotobok jag fått, har nämligen tänkt göra en om Caspers första år, och så fastnade jag såklart med att hålla på med den.
 
Känner att jag kommer få ångra mig imorgon att jag fortfarande är vaken. Inte första kvällen som jag somnar sent och dessutom är jag sjuk också. Fick feber förra veckan som höll i sig i ett par dagar, efter det kom värk i kroppen, hosta och halsont som sitter i än. Förutom detta så har jag även så fruktansvärt ont i höger handled. Smällde till i den för några veckor sedan men har varit okej fram tills förra veckan och sedan dess bara blivit värre. Kanske borde kolla upp det?
Lyfta går bra, om det nu inte är en Casper som inte vill bli lyft som gör sig raklång och slappnar av. Men böja och vrida är ändå värre.
 
Imorgon så kanske, men bara kanske, jag tar mitt förnuft till fånga och går och lägger mig i tid. Skulle verkligen behöva den där sömnen, vilket jag tänker hela dagarna tills dess att Casper somnat och man fastar med annat.
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0