Marknadsdag nr 1

Vaknade och städade hela huset, trodde att det skulle gå på en pisskvart eftersom jag hållt på litegrand varje dag denna vecka men tog längre tid än jag trodde. Blir lätt så när man har en bebis att mata, klä, underhålla och byta blöja på också mellan varven.
Men lagom tills Robert kom hem vid 13.30 var jag klar och gick därför till pappa så att Casper kunde få träffa sin kusin William som pappa var barnvakt åt. Kul att se han för det är långt mellan gångerna och han växer så snabbt!
Sedan kom mina bröder Göran och Anders också dit, och självklart var det trevligt att träffa dem med!
Var sedan hos pappa  till 19.30 och sedan gick jag och mötte Daniel på busstationen och efter det gick vi hem till oss. Han var här en stund, vi åt lite nudlar och surra innan pappa kom och hämtade honom på vägen hem från Lea.
 
Har inte ens kikat något på marknaden idag trots att pappa bor mitt i smeten. Men vädret var skit och eftersom det inte är jättemånga stånd hinner jag nog gå 1, 5, 10, eller 18 varv innan helgen är slut.
Och imorgon håller jag tummar och tår för Robert på nappet. De har många vinster att dela ut, tror att 1a - 40e plats får vinst. Han vann ett pris första året han var med men förra året gick det sämre så hoppas att det blir bättre i år. Är ju ändå kul att få vinna någonting istället för inget.
 
Nu blir det i alla fall att se ett avsnitt av nån serie, se om magknipen släpper och sedan sova.
 
Casper och morbror Anders, lite suddigt men de blev så gulliga ;D
 
Gjorde Caspers skötbord lite finare när jag höll på fixa därinne

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0