Marknadsdag 3

Vaknade till en solig och fin dag, mådde toppen då jag druckit precis lagom och slapp bli bakis. Kände mig även utvilad trots det faktum att jag fått gå upp kring 4a och torka bajs från Nova som varit dålig i magen, mest troligt på grund av benet Robert köpt åt henne dagen innan.
Gick sedan ut för att möta Daniel, Casper lämnade jag hemma med Robert eftersom det blåste utav bara den.
Tänkte gå en sista sväng på marknaden och handla lite, då jag alltid brukar göra det sista dagen, men var försent eftersom de redan hunnit stänga igen nästan allt på grund av det usla vädret. Så fick istället bli att köpa ett par saker till Casper på ICA, ville köpa något till min lille prins, och blev sedan bjuden på vaniljmunk av Daniel.
 
Resten av dagen blev otroligt slö, vi åt hämtmat, tittade på tv, åt glass och gjorde så lite som möjligt.
 
Marknad

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0