Var 2016 ett så dåligt år?

2016 beskrivs ofta i media som ett av de värsta åren hittills, många stora personligheter försvann från oss och världen var i stora delar inte en säker plats. 
Så vad anser jag om det här året?
Tre personer har lämnat oss, varav en person som stod oss nära och tillhörde vad jag kallar vårat lilla "squad". Detta är något som fortfarande tynger oss men som vi får lära oss att acceptera. 
Vi var ju också tvugna att flytta och detta är något som är kämpigt för mig fortfarande, även om vissa dagar är lättare att tag sig igenom än andra.
Men...
2016 var också det året då vi blev välsignade med en ny familjemedlem (förlåt om ordet välsignade störde någon kom bara inte på något bättre). Våran lilla Casper är mitt allt. ♥
Jag fick även uppleva många roliga saker under året som jag aldrig kommer att glömma. 
 
Så var 2016 ett så dåligt år då om jag ska sammanfatta det lite kort? Både ja och nej. Hoppas jag att det här året ska bli bättre? Inget kan slå Caspers födelse men jag hoppas att de personer som finns i våra liv även finns det på tolvslaget den 31 december.
 
 

Kommentarer
Corey

This piece of writng will help tthe inmternet viewers for crwating new webpage or even a weblpg from srart to end.

2022-11-25 07:41:12
URL: http://https://ixxx2.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0