Ge mig bättre väder, tack!

Casper har nästan nyss somnat och själv sitter jag och försöker lära mig texter till lite vaggvisor och dylikt. 5 kvällar  i rad nu har jag fått sjunga mina skönsånger för Casper då han ska sova. Men börjar bli less på att inte kunna hela texter till vissa låtar mer än till "Come what may" och "Your song" som inte ens är vaggvisor. Men han somnar till dem i alla fall och det är ju det som är meningen. 
En låt som jag gillar är Vargsången från Ronja Rövardotter. 
 
När Casper vaknar från sin tupplur så hade jag tänkt att  vi skulle gå ut en sväng, om vädret tillåter. För såklart kunde det inte låta bli att regna hela morgonen idag trots att det ändå såg ljust ut ute. 
Nu har regnet avtagit men då blåser det istället. Känns bedrövligt att man ska börja fundera på att ta fram vantar och mössa redan nu.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0