Bockat av punkterna på att-göra-listan

Så nu är jag äntligen klar med dagen. 
Direkt efter mitt förra inlägg så gick jag upp till en nyvaken och glad Casper. Slog på tvn och tömde klart Roberts garderob innan vi gick ner och gjorde middag och åt. Sötnöten våran gör allt för att försöka äta själv men det går inte så bra som han vill så det slutar alltid med att han håller skeden i ena handen och äter med den andra.
Efter middagen började jag sedan på att rensa ur badrumsskåpet och förrådet under hallen men Casper blev alldeles för rastlös, testade även att ta upp han till spjälsängen en stund så att jag i alla fall kunde bära ner ett par saker men det var lönlöst. 
Så vi struntade i allt och stängde in oss i vardagsrummet och lekte lite istället. Kröp runt lite på golvet tillsammans med han men så roligt att krypa på knä var det inte då jag tidigare idag lyckats slå i det och fortfarande har ont. 
Men vad gör det när man får umgås med världens finaste son?
Lekte i närmare två timmar innan han blev trött strax före 20.00
 
Sedan dess tog jag mig ett ryck och packade klart badrumslådan, och fyllde även på den med saker från badrummet på övervåningen, tömde förrådet under trappen så nu är det bara städgrejer och saker som ska till tippen kvar.
Blev även ett par kartonger med dekorationsgrejer samt att jag packade ner det vi hade i hallen.
Förutom att packa så har jag även burit ut lite saker till husvagnen, släppt ut hundarna, diskat, rensat räkningar och andra papper som sedan ska in i en pärm och städat i vardagsrummet.
För en stund sedan kom Robert och lastade av bordet, stolarna och Caspers present han ska få av farfar Erik och nu är han och lämnar igen bilen han lånat idag och hämtar våran. 
När han kommer hem igen blir det en välförtjänt fredagsmyskväll, trots att klockan redan hunnit bli 22.37 i skrivande stund.
 
Känner mig i alla fall nöjd med kvällen och dagen trots att energin varit på botten. Håller tummarna för att den är något högre imorgon då det blir att fortsätta packa kartonger. 
4 dagar kvar nu och sen bär det iväg till nytt hus!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0