Fick panik!

Satt nyss och pratade med pappa i telefonen, han pratade om någon kostym som Robert ska få av honom. Mitt i allt så var jag tvungen att lyfta upp en kinkig Casper från barnvagnen så lade telefonen på axeln, lyfte upp Casper och gjorde samtidigt en min med munnen, nått tics jag haft de senaste dagarna (både jag och Daniel är så att vi får tics ibland så är väl nått konstigt släktdrag).
När jag gör detta så smäller det till på sidan av nacken och det börjar sedan göra så ont att jag måste lägga ner Casper på soffan. Säger till pappa att jag tror att jag fick något med nacken men han fortsätter att prata om kostymen. Känner sedan att jag inte kan svälja heller utan att det gör jätteont, nästan som om jag har något som sitter ivägen och gör ont.
Säger till pappa hela tiden att det gör ont men han pratar fortfarande om kostymen.
Efter detta samtal funderar jag på att ringa till Robert för har så ont att jag skakar och svettas och börjar få panik men ser att han har 15 minuter kvar till sin rast så ringer mamma istället.
Hon berättar då att hon brukar få något liknande bak på nacken som strålar upp mot bakhuvudet och sa åt mig att trycka på lite olika punkter från örat och ner. Hittade då av en punkt framför örat som gjorde att smärtan började släppa då jag tryckte där. Kunde sedan svälja igen och nu har jag bara lite lock i vänstra örat samt lite ilningar i vissa tänder.
 
Men panik fick jag i alla fall. Som den hypokondriker jag är hann jag både inbilla mig att det var en stroke samt att något i halsen gått sönder xD Varsågoda att skratta åt mig!
Hur som helst så hoppas jag att detta var första och sista gången detta hände. Sjukt obehagligt och gjorde som sagt riktigt ont!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0