Rätt så händelselös vecka

Det har inte hänt mycket denna vecka och idag är egentligen första gången jag lämnat huset för att göra mer än att rasta hundar. Vi var nämligen och grattade Lea (pappas särbo) som fyller år idag. 
Hon bjöd på smörgåstårta och sedan satt vi och tittade på tv en stund med dem innan vi begav oss hemåt.
Sedan vi kom hem har jag bara grejat på lite här, som hela veckan.
 
Har tänkt i princip varje dag att jag och Casper ska ta en promenad till pappa men vädret har varit skit och jag har varit frusen varenda dag så då har jag inte känt för att gå ut i snöoväder och blåst. Och när det varit någorlunda lungt och jag känt mig peppad har Casper antingen sovit eller kräkt ner sig och efter klädbyte har jag inte varit lika peppad.
Så länge jag inte har något jag verkligen måste göra så tycker jag inte att det är lönt att stånka med barnvagnen i snö och halka, även om det inte är något fel på motion. Men då sitter jag mycket hellre och myser med min älskade lillbebis här hemma framför mumintrollen som han gillar så mycket.
 
Men även om just denna vecka kanske varit rätt så händelselös så kommer helgen bli allt annat än tråkig. Skriver mer om det efter att den tagit slut, d.v.s. på måndag så att jag har något att göra när nästa vecka startar ;)
 
Jag o Casper tidigare i veckan efter att jag badat honom och han somnade på mig ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0