Hur trött kan man vara?

Somnade inte så sent igår utan somnade faktiskt mycket tidigare än vad jag brukar men ändå så är jag så extremt trött idag.
Vaknade först när Robert for på jobbet strax före 6.30 och sa hejdå till honom i vanlig ordning. Sedan vaknade jag igen klockan 7.00 p.g.a konstiga drömmar om att det skulle komma hit inbrottstjuvar som dessutom tog livet av de personer som kom i deras väg. Skrev då lite med Robert och kollade lite på Youtube och tänkte att det kanske var bäst att inte sova nått mer men somnade ändå om strax före 8.00 och sen dess har jag sovit...
Vaknade några gånger men kunde inte ens hålla ögonen öppna och hela kroppen kändes tung och så trött brukar jag sällan vara.
Så slutade med att jag sov till 10.30 för då fick det vara nog, även om jag lätt kunnat sova ett par timmar till.
Undrar vad felet är på mig idag men får väl skylla på det tråkiga vädret med spöregn hela morgonen. Tur man inte behöver göra allt för ansträngande saker idag utan ska mest bara packa upp lite kartonger och säckar i lugn och ro.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0