Midsommar 2016

Denna midsommar blev en av de lugnaste hittills och för första gången på många år var vi inte så många. Gick även och lade mig tidigt både fredag och lördag, även om jag inte direkt somnade tidigt då jag som vanligt hade problem att somna.
Men trevligt var det i alla fall och så dåligt väder tycker jag inte att vi haft heller. Det åskade däremot både torsdag och fredag men inget regn kom. Men natten mot lördag + lördag förmiddag då regnade det som bara den men sedan blev det hur fint som helst på eftermiddagen och kvällen istället.
Blev även att vi tog oss iväg relativt tidigt på söndagen vilket inte brukar höra till det vanliga, vi hann även med att handla lite i stan innan vi begav oss mot Åsele.
 
Får se vad som kommer att hända nästa midsommar, om det blir stugan eller inte. Det kommer att bli lite annorlunda när man har en 9-10 månaders bebis och dessutom vill jag helst undvika situationer med för mycket fulla människor omkring mitt barn och midsommar brukar vara en av de perioderna på året då folk är som mest berusade. Jaja den som lever får se är ju ändå ett år kvar nästan tills nästa midsommar.
 
Vill i alla fall tacka alla som var med i år och hoppas att ni hade trevligt trots att det inte var lika mycket liv och rörelse som tidigare år.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0