Januari 2016

Detta år har inte börjat som något produktivt år om man utgår från denna blogg. Det har blivit skrivet väldigt lite och inte för att jag inte vill, älskar fortfarande att skriva lika mycket som innan, men orken har varit på minus och då har hushåll, sambo, djur, vänner och familj fått gå före de få dagarna jag haft en gnutta extra energi över.
Men med längre och ljusare dagar så kanske jag börjar få mer och mer energi och kommer nog snart få kolla blodvärde och börja med Blutsaft för att slippa trötthet och yrsel på dagarna. 
 
Så vad kan jag skriva om januari så här långt? Förutom det faktum att jag varit trött och oengagerad? Ja jag har spenderat årets första helg i stugan och nu dröjer det inte alls länge tills årets andra. 
Jag har börjat hitta tillbaka lite mer till mig själv och även om jag bara tagit ett litet steg framåt så är jag nöjd över att jag går framåt och inte bakåt. 
Och trots att månaden börjar lida mot sitt slut så hinner jag ändå med att fira min andra halva imorgon som fyller år! Jag önskar att jag kunde ge honom hela världen för han förtjänar så otroligt mycket då han alltid är den personen som finns där för mig oavsett hur jag mår. 
 
Så ja januari har kanske inte varit fylld av en massa händelser men jag känner på mig att de närmaste månaderna kommer att innehålla mer liv och rörelse än denna. Sedan har januari alltid varit lite av en månad då jag dragit mig tillbaka och haft mindre ork, i år var det bara lite mer än vanligt.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0