Vill bara sova!

Kunde inte somna inatt och när jag väl somande efter 02.00 tiden någon gång så vaknade jag hela tiden av tankar att jag försovit mig. Så vet inte vad som varit dröm och vad som varit vaket tillstånd. 
Känner mig i alla fall som en zombie just nu och känner mig lite smågrinig över att komma in till stan två timmar och femton minuter innan jag behöver vara där. 
Men får se det positiva, slipper ta tåget hem då det gårr bussar från sjukhuset och dessutom kan jag betala med kort, eller jag hoppas det i alla fall då jag inte har hört nå annat.
 
Blir i alla fall en tidig kväll i kväll och tror jag skippar att kolla på telefonen och tvn så kanske jag somnar bättre. Det bästa är tydligen att inte kolla på någon skärm 60 minuter innan man ska sova så får väl satsa på det ikväll.
Nä nu ska jag göra nå nytta och håller tummarna på att allt mitt krånglande med biljetten var värt besväret.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0