Seg!

Är så seg på att uppdatera om helgerna och skriver i princip alltid om dem när en ny är på ingång. Helgen som var var rätt lugn och det kändes toppen att inte ha så mycket inplanerat i förväg utan bara göra det som dyker upp.
Var och lämnade blodprov i fredags och fick veta i måndags att värdet på det var rätt så högt, så inga mer hormoner för mig nu vilket känns skönt.
Sedan så var jag hos mamma  tills innan Robert slutade, då gick jag hem och tog fram middag. Däremot stannade inte Robert och åt nått då han skulle iväg till Storarmsjö för att hämta båt och fiskegrejer. Däremot blev det att sjösätta båten igen då han glömt massa saker på ön så efter det blev det att lämna den och istället ta hans kompis båt under deras fisketur på lördagen.
Kvällen blev lugn. Kollade på Saltön och gick en tväris på ICA och handlade med Daniel.
 
Lördagen erbjöd sovmorgon för första gången på länge, däremot tog det ett bra tag från dess att Robert for tills dess att jag kunde somna om så vet inte om det blev så mycket sovmorgon. Klev i alla fall upp 80 minuter senare än vanligt ;)
På eftermiddagen kom Birra och vi åkte in till Umeå för att se bio. Insidan ut fick det bli och även om vi var de enda "vuxna" där utan barn så är jag glad att vi valde att se just den. Den var faktiskt riktigt bra gjord och lite sorgligt var det allt på slutet.
När vi kom tillbaka igen så for vi för att kolla på valparna innan Birra åkte hemåt. Trodde att jag skulle få se film med Robert men han hade redan gått och lagt sig när jag kom hem...
Tittade på några avsnitt på Saltön istället och så fort jag började känna mig trött så började såklart hotellet att spela och det lät precis som att de stod i vårat sovrum och spelade så troligtvis hade de dörrarna till uteserveringen öppna.
 
 
 
Söndagen slutade även den med fiske för Robert. Själv så gick jag hem till mamma och umgicks med Daniel och lagade middag med honom. Var tänkt att jag skulle fara ut och äta med Robert men kycklinggryta och ris lät mycket godare.
Hann sedan precis hem tills bingolotto började, ingen vinst denna gången heller men spelar man inte så kan man inte vinna.
 
Så det var lite kort om helgen som var och denna helg blir det stugan med Robert och Erik men några andra tror jag inte det blir då det lät som att alla hade planer på annat håll.
Vi ska montera upp lite saker och förhoppningsvis är min hylla som jag målade sist en av dessa. Får ta lite bilder som jag kan lägga upp nästa vecka och förhoppningsvis INNAN nästa helg börjar. Nästa helg händer däremot några riktigt roliga saker :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0