Får se vad helgen har att bjuda på

Det känns som att det kommer att bli en lugn helg i helgen. Robert har väl planerat fiske med en kompis imorgon, d.v.s. om han kan få tag på sina fiskegrejer som är i Storarmsjö.
Själv har jag inget planerat. Var tänkt att jag skulle på bio med Birra idag men hon hade andra planer som var lite viktigare. Men det gör inget för mig då jag funderar på att bara ta det lugnt ikväll, kanske se någon film och bara bädda ner mig i sängen. Och sedan kan jag göra precis det jag känner för imorgon!
 
Men innan jag kan börja helgen på riktigt så ska jag ner till vårdcentralen och lämna blodprov, så i brist på annat i helgen så kommer jag i alla fall få oroa mig över resultatet på det som borde komma på måndag eller tisdag.
Ska även möta Daniel nere på vårdcentralen och sedan ska vi följas till dem.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0