Bröllop 19/9 2015

Lördag 19/9 så åkte vi upp till Skellefteå, jag, Robert, Daniel & Nike, för att medverka på min bror Görans bröllop. 
Det var en helt fantastisk dag med skratt, glädjetårar, god mat, dans, gamla minnen, trevliga människor och såklart den godaste tårtan jag har ätit i hela mitt liv!
Det är svårt att hitta ett par som passar lika bra ihop som dessa två. Blickarna som de ger varandra talar inte om annat än kärlek och trots att de har varit tillsammans i några år nu så ser de ut som ett nyförälskat par.
Jag önskar er all lycka och tackar igen för att vi fick vara med och dela den här dagen med er. ♥
 
 
























 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0