5 timmar jobb

Idag har jag jobbat 5 timmar men kan inte säga att det blev så mycket jobb. Idag jobbade jag som extra för att hålla en person som behöver tillsyn sällskap. Det gick bara fint och dessutom var det en person som jag kommer riktigt bra överens med och brukar sitta och prata med annars :)
 
Sedan när jag slutade 12.00 så valde jag att gå hem. Hade riktigt dåliga skor för en promenad så det känns i fötterna nu, men hem tog jag mig i alla fall och hann precis hem innan vädret börjad bli gråare. Hade soligt och fint hela vägen om man bortser från blåsten.
Nu ska jag försöka få tag på Robert och sedan få i mig någon mat eftersom jag varit hungrig sedan ca 10.00.
Efter det blir det ännu en promenad, fast med hundarna, innan det är dags att komma på någon middag för ikväll. 


 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0