Vecka 11: Detta får mig att skratta

Jag är en person med otroligt dålig humor men jag har turen att jag har folk runt omkring mig som delar denna humor. Så mina vänner får mig alltid att skratta och även Robert vet hur han ska göra för att få mig att dra på smilbanden. 
Men när jag inte har Robert eller mina vänner som ger mig något att skratta åt så är detta det jag tittar på för att få mig ett gott skratt!
 
 
 
 


Dessa klipp satt jag och kollade på några nätter när jag hade svårt att sova och Robert sa sedan på morgonen efter ena natten att jag inte får kolla på detta när vi ska sova eftersom han väcktes av mina skratt. xD
 
 
 
Och eftersom jag är en kattmänniska så vorde det ju konstigt om jag inte skrattade åt dessa söta, roliga lurvbollar. Visst skrattar jag åt roligt hundklipp också men katter kommer före.
 
Förutom stand-up och katter så skrattar jag åt kortfilmer med Kalle Anka, Pluto, Musse Pigg, Långben etc. Jag och Robert brukar sitta och kolla på det ibland och det är så mycket roligare än dagens konstiga barnprogram.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0