Stuga, solsken, fiske och 8 år tillsammans.

Igår kom vi hem efter att ha varit i stugan sedan 27e februari. Kändes väldigt skönt att komma hem och få duscha och sova ut. Somnade riktigt tidigt igår kväll tillskillnad från Robert som var uppe halva natten och spelade på sin telefon, riktigt ovanligt för att vara någon som är anti mot mobilspel.
Men vi for som sagt till stugan den 27e. Vi åkte rätt så tidigt hemifrån och började med att skjutsa en kompis in till stan. Efter det for v i och handlade lite innan vi åktemot Holmsund för att hämta upp Erik och sedan bar det iväg mot stugan. 
Vi har fiskat väldit mycket och har haft ett par fina soldagar. Var meningen att vi skulle fiska igår också innan vi åkte hem men när vi vaknade var det alldeles grått ute och det snöade och blåste för fullt så vi struntade i det och packade ihop och åkte hem tidigare istället. För även om det är underbart på ett sätt att vara i stugan så är det skönt att få komma hem också.
 
Sedan firade jag även 8 år tillsammans med min älskade Robert i torsdags. Känner så enormt mycket kärlek till den här personen trots att vi, som de allra flesta, har våra små gnabb ibland. Men alltid är vi sams inom en timma eller två. 
Han får mig att skratta som ingen annan, jag får vara mig själv och han puschar mig när jag behöver det. Jag hoppas att vi får massor av år tillsammans. ♥

Orkar inte skriva allt vi gjorde i stugan eftersom det skulle bli alldeles för mycket text att plöja igenom. Så bjuder på lite bilder istället.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0