Nu får det vara nog för idag

Nu har jag svarat på alla frågorna på uppgiften och känner att det får vara nog för idag. Lyckades få till ett någorlunda bra svar på den första delen men långt ifrån lika bra som det var från början innan allt försvann. Känner mig fortfarande irriterad över det.
 
Nu blir det i alla fall att lägga det på hyllan tills imorgon då jag ska kontrolläsa igenom allt och sedan se om det är något jag vill ändra, lägga till eller kanske rentav ta bort för att bli nöjd med texten innan jag skickar in den och sedan efter det ska jag spendera hela dagen till att städa lägenheten och tvätta kläder...yay...
Men nu blir det att ta en promenad med vilddjuren och sedan ska jag göra någon middag till mig och Robert och bara ta det lugnt resten av eftermiddagen och kvällen och se fram emot kvällens avsnitt av Stalkers på 3an.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0