Midsommarlängtan

Längtar redan nu efter midsommar då man får vara i stugan och ha roligt och äta god mat. Satt och kollade på H&Ms hemsida igår och hittade kläder som jag gärna hade haft på mig på midsommar men även om man kanske skulle införskaffa dessa så är det inte säkert att vädret tillåter en att ha på sig dem. Förra året var det sol men inte alls varmt så man fick gå runt med tjockjacka och huttra. Året innan var det lite varmre och hade faktiskt klänning på mig några timmar i alla fall.
Men om vi nu låtsas att det kommer bli strålande sol, massor med plusgrader och ingen blåst rakt emot ön så hade dessa kläder varit perfekta. Skorna kanske inte ser så himla speciella ut för världen men är man på en ö så får man välja skor efter underlaget. Dessutom är modellen på dessa supersköna och jag har haft flera par tidigare.
 
 
 
Alla bilderna kommer från H&Ms hemsida

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0