Känns underligt

Normaltsett så brukar jag inte alls ha hunnit med mycket vid den här tiden på dagen men eftersom jag vaknade 08.00 imorse (dålig sömn inatt och en Robert som väckt mig ett antal gånger gjorde att jag inte ens orkade försöka sova mer) så har jag hunnit med en del redan nu.
Började redan 08.30 med att läsa sammanfattningen om denna veckas kapitel i historian och kolla igenom hela studieguiden på Hermods. Efter det så gjorde jag testa-dig-själv uppgifter och båda proven som skulle göras senast 12 mars. Och när det var klart så började jag med uppdraget som ska vara klart samma dag men som jag vill ha klart imorgon eller senast onsdag.
Är van vid att uppdragen brukar ha 2-3 frågor med en a, b och c fråga på varje. Så blev lite chockad när jag såg att denna bara hade en fråga uppdelad på tre. Dessutom var det ett intressant ämne också och har redan nu skrivit massor utifån det jag har läst i boken. Så ska väl senare i eftermiddag eller under morgondagen även söka fakta på internet och se om jag hittar något mer intressant där.
 
Så det känns lite underligt att redan innan klockan slagit 11.00 hunnit med så mycket. Nu ska jag bara vänta på mamma och gänget och sedan ska jag följa med dem på affären och handla lite. Efter det ska jag till mamma och skriva ut ett papper till csn. Samma papper som sist men det var visst ett datum som var fel på pappret och detta datum gällde inte ens den nuvarande studietiden utan den förra...bara massa krångel hela tiden.
Annars så är det väl bara att försöka få någon ordning här hemma som gäller och vänta på att Robert ska komma hem från fisket, men känns som att det kommer bli sent i eftermiddag.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0