Känner mig nöjd

Nu är det sista uppdraget för den här kursen inskickad och det jag nu har kvar är att göra en examination, vilket kommer att ske på tisdag.
Hade igår problem med att komma på vad jag skulle skriva och hur jag skulle formulera texten till det jag skrev. Jag hade efter betyget i förra uppdraget satt väldigt hårda krav på mig själv för att få samma betyg igen.
När det sedan komm ett antal frågor som jag kände mig lite osäker på, men som jag nu i efterhand förstått bättre och lärt mig mer utav, så trodde jag inte att jag skulle lyckas få ihop något vettigt.
Nu, bara några minuter efter att jag skickat in mitt uppdrag till skolan, så känner jag mig nöjd över min prestation. Så är glad för vilket betyg jag än får nu för kan gå och lägga mig ikväll och känna mig stolt över det jag har gjort. 
Det låter som att jag gjort något större och mer spektakulärt än att bara skriva och lämna in en uppgift till skolan men även små framsteg kan ses som stora :)
 
Nu ska jag ta en promenad med Nova för att rensa hjärnan och sedan blir det att börja med middagen. Förhoppningsvis så är Robert på väg hem från fisket i Bredträsk nu så att jag slipper äta middag ensam.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0