Vecka 23: juni, juli, augusti

Då var det första juni och det känns som att månaderna bara springer iväg. Denna månad ska jag även vara klar med mina studier så det är inte så länge kvar nu. Sedan får jag se om det blir en gymnasieexamen eller ett slutbetyg. Den ena av dem kräver ett gymnasiearbete men ska skriva till min studievägledare idag och höra vad hon säger om det hela.
 
Det känns konstigt att det redan nu är sommar, för det känns inte som sommar. Senast i helgen satt jag med täckbyxor på, visserligen för att jag åkte båt och det blåste litegrand men man tycker ändå att det borde bli lite varmare väder snart.
 
Jag har väl inte allt för mycket planerat inför de kommande månaderna. Men går allt som jag vill nu med min inkomst så hoppas jag att få vara ledig i sommar. Förra året jobbade jag konstant mellan maj-augusti och från augusti och framåt har vi haft en del jobbiga månader så en sommar tillsammans med Robert utan måsten är något som jag verkligen behöver nu för att kunna koppla bort lite tankar och ta nya tag till hösten igen då jag ska jobba mycket, mycket mer än vad jag gör nu.
Men det återstår fortfarande att se vad sommaren har att erbjuda men hoppas värme och massa skoj tillsammans med nära och kära.
 
Bjuder på bilder från förra årets juni, juli och augusti
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0