Den där regndagen

Tidigare i veckan så skrev jag att det skulle vara mysigt med en regndag någon dag. Och idag är den här. Det bara vräker ner från himlen, vilket det varnats om nu sedan igår.
Men det är ganska mysigt att sitta i stugan och höra regnet smattra på taket. Och sen ikväll, om det har slutat regna då, så kommer det ju att lukta så där friskt och gott ute. Inte flr att jag bryr mig om det regnar hela kvällen och natten också. Men åska och regn i mer än en dag är något som jag hoppas att vi får slippa.
 
Nu är det bara att börja tänka på vad vi ska äta till middag. Och fortsätta ha en lugn och avkopplande dag. Som ni ser har jag inte ens bytt om till vanliga byxor idag utan går fortfarande i pyjamasbyxor. Men vem bryr sig en dag som denna?
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0