Uppe tidigt idag

Är uppe tidigt idag eftersom jag ringde vårdcentralen strax efter 08.00 för att få en tid till att lämna blodprov. Och medan jag väntade på att klockan skulle bli 08.55 och att de skulle ringa upp så kunde jag inte somna om. Så satte mig vid datorn istället och skrev ett mejl till min studievägledare ang. kurserna som jag ska eller inte ska läsa nu, är väldigt rörigt med allt känner jag.
Sen har jag precis pratat med VC, blev lite senare än 08.55, och fått en tid för att lämna blodprov senare i veckan.
 
Funderar på vad jag ska göra nu, om det är lönt att gå och lägga sig och sova i 40 minuter till eller inte. Måste liks upp 10.00 för att hinna fixa lite här hemma, laga mat och äta lunch, gå ut med hundarna och göra mig i ordning för jobbet. Ska börja jobba 13.00 och jobba i fyra timmar.
Gå och lägga sig under täcket och värma sig i alla fall, iskallt i denna lägenhet. Sedan får jag se om jag somnar eller inte.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0