Stugan

I måndags gjorde vi en spontantripp till stugan, jag som inte alls gillar att bara åka iväg utan minsta lilla planering var inte alls sugen men Robert lyckades övertala mig i alla fall. Så har inte gjort ett dyft faktiskt utan bara suttit och läst tills igår när det var dags att packa och fara hem. Ibland behöver man bara få göra ingenting, inte för att jag tycker att jag har gjort så mycket mer än städning dagarna innan stugan heller.
Robert åkte tillbaka igår igen efter att ha lämnat av mig hemma, han ville umgås med Johan och Alex så jag fick en lugn hemmakväll med tv där jag fick bestämma kanal ;)
 
Nu blir det i alla fall att få i mig lite lunch och sedan ska jag hem till mamma för att hjälpa henne med några gardiner som skulle delas eller vad det var. Efter det blir det ännu en lugn kväll med tv, läsning eller kanske försöka få ihop allt som ska med till mötet jag ska på på skolan på måndag. Fick veta att min ansökan som jag var och gjorde den 1/9 inte ens blivit skickad. Tog bara 3,5 månad för dem att kolla upp vart den tagit vägen och efter ett snabbt telefonsamtal så fick personen i fråga veta att den inte ens blivit skickad...less.com. Men förhoppningsvis kommer det att gå bättre den här gången så att jag får göra klart allt med studierna snart.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0